torsdag 13 december 2012

.

Tjena min enda tålmodiga läsare. Såhär sjuk har jag nog inte varit på länge... Ligger helt utslagen i sängen. Tänker heeeela tiden att jag ska upp och göra något eller hålla på med datorn, men så fort jag sätter mig upp så vill jag bara somna igen... Lagom roligt.

Har mått såhär sen i tisdags.. hade ont i halsen innan det men på tisdagen blev det bara bajs av alltihopa. Vilket suger, eftersom det betyder att jag inte kommer kunna gå till kyrkan ikväll </3 fy fasiken, jag orkar verkligen inte göra NÅGONTING. Jag blir så härligt rastlös också så jag vet inte vad jag ska göra :'(

Ja, det här va väl det jag orkade med att göra idag.. nu ska jag vända mig om och sova ett par timmar och hoppas på att jag kan andas genom näsan när jag vaknar T_T.

God eftermiddag kära du, hoppas du har haft en bättre dag än vad jag har!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar