måndag 26 november 2012

Janudå?!

Ja nu blev jag full med energi. Till skillnad från igår... ja då kan jag säga att då var jag INTE pigg. Fy nej. Nej då låg jag hemma ungefär, HELA DAGEN och hade inte kraft att göra någonting, förutom för än efter 19, då jag bestämde mig för att, nämen NU är det väl dags att städa rummet?! Ja så jag rensade ut alla skåp och lådor och gjorde mitt rum lite mer juligt... Ja, så det blev jag klar med runt midnatt så jag var ju lagom pigg idag.

Men anyhow! På något sätt så blir jag liiiite gladare när rummet är snyggt. Då känns det mer, trevligt att vara här inne, så kan jag göra andra saker och inte fokusera på att mitt rum ser ut som bajs. Så nu har jag satt mig bakom datan och bestämt mig för att installera sims! Ja, min dator pajjade ju totalt för några veckor sen så då försvann allt! (FML) men nu så ska jag infektera min data med massa roliga saker IGEN. Men Sims ligger först på listan och hujeda mig vad det ska spelas, det ska du veta, min käre läsare! Så tacksam att du läser detta, hoppas du känner dig speciell! <3

Så.. nu håller spelet på att installeras och jag är fasligt hungrig så jag ska käka något tänkte jag! Vill du också ha? Bra, du skulle ändå inte fått något.

Puss!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar