tisdag 27 november 2012

Naglar?

Tjenamojsan kära du!

På senaste har inte mycket nytt hänt. Har för det mesta suttit ensam och kollat på Pewdiepie! Inte mycket annat, pluggat en del och gjort om i mitt rum! Men annars så.. ja inget underhållande precis.

Men till andra saker!! Har köpt mitt förhandsbokade The sims 3 Årstider! (dregel och exstas bakom skärmen) ja jag är ÖVERLYCKLIG, äntligen kom årstider till the sims 3 !!!!

Nu till en annan sak. Jag vill göra om min naglar (igen, standard) men jag vet inte riktigt vad jag ska göra? Jag menar, jag har redan haft vanlig fransk manikyr i såhär 6 veckor och jag vill göra något nytt! Kanske julnaglar? Eller nåt i den stilen? Kom med tips och idéer är du snäll, skulle hjälpa massor!

Seeeen en grej till.. har ju äntligen cash igen! Och jag funderar på att köpa något som jag har velat ha vääääldigt länge, det vill säga.. damdamdam... löshår! Yes you read it right. Jag har ju så kort å trist hår så jag vill verkligen ge det en knuff över klippan om man säger så, inte bara hjälp på traven utan av klippan ska du! Så.. ja det var väl den stora avslöjningen. Inte för att det va nån men ändå!

Puss!!


DRÄÄÄÄGÄÄÄÄL!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar