torsdag 29 november 2012

Schmäck

Jag vet inte riktigt vad schmäck är för ord, men det lät smart!

Nu är jag hemma från kyrkan, härligt ställe att vara på! Vid min sida sitter Erkan å chillar som en annan kan göra en torsdag kväll! Har PRECIS installerat senaste patchen och sims 3 årstider!! Är räääätt så taggad på att spela men vet inte riktigt om jag hinner ikväll.. har ju en del annat att göra, så som att plugga. Jag hatar att plugga. Jag menar, jag KAN INTE. Jag sitter med en bok i ungefär... hmmmm 5 MINUTER sen så klarar jag inte av det längre! Jag står inte uuuut! Det är nog det värsta som finns faktiskt, jag menar det e ju nödvändigt? Aja, livet går vidare.

Ja, annars då? Ja, jag har funderat en massa på om jag faktiskt ska starta en youtube-kanal med  
Let's Play för just The sims! Men jag vet inte, då måste jag ladda ner ett program för att kunna spela in på datan.. och det vet jag inte om jag... varken vet hur man gör eller VAD jag ska ladda ner! Dilemma dilemma. Eller förresten, det är inget dilemma. Bara.. lathet antar jag! Men, om intresset finns för dig min enda kära läsare, så gör jag det gärna! Jag älskar att spela sims, men jag har en tendens att alltid prata när jag spelar, å då skulle det vara kul om jag kan visa andra vad jag gör när jag sitter ensam i min lilla håla och knappar på datan... Eller så är det ett tecken på att jag har en störning. Och det har jag ju. Fast inte en sån. Eller?

ANYHOW, ska börja spela nu så då ska vi se om det här blir INTRESSANT.

Pöss å kram pårej du min enda trogna läsare. <3


SCHMÄCK

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar